söndag 21 november 2010

No Age - Fever Dreaming



Skulle jag varit tonåring så hoppas jag att No age vore mitt favorit band. Alla tonårsföräldrar borde ge sina barn fina 180grams vinylplattor från sub pop med No age under granen. jag tänker lite på mer energiskt swervedriver när jag hör denna låt, det låter som punk med shoegazerinslag.
Jag och alla andra som är lite för trötta och gamla för energisk punkrock kan nöja sid att ladda ner den här låten gratis och lagligt här

DEMENTI Efter och har lyssnat på hela skivan inser jag att No age inte är lika punkig som den förra plattan (inget fel i punk, men jag är för trött för att orka lyssna på det). Vilket innebär att det är lätt en av årets bästa plattor och nu kan även jag som är i yngre medelåldern önska en fin vinylutgåva under granen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar